Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

jaha ja....

Av Monika björklind - 18 juli 2011 14:36

då sitter man här och väntar på att regnet skall upphöra eller minska något, sen är det ju klart att det inte finns ett enda paraply i huset, man får sitta där man sitter om man inte vill duscha en gång till.....

Man blir trött på Tv och Data efter ett tag, och upptågen på att göra något annat finns inte heller, städat, tvättat, diskat, ätit och fixat håret, det bli till att rulla tummarna till framåt 19.00 då jag och mina 2 vänner skall ta en liten åktur för att umgås ordentligt ett par timmar, att skriva något om vad det blir går inte heller eftersom den ena vet och den andra vet inte, och just hon är som lilla "nyfikna bofinken Knut" just nu.......men hon får vänta, det är inget speciellt utan vi gör det i all välmening för att hon är den hon är, hon har haft och har en enormt stor sorg att bära på och att hon i veckan blir vuxen, alltså jämna 60, Välkommen på den här sidan 60-strecket.....nu skall ja i alla fall koka en kopp kaffe och titta efter om det droppar lika mycket ute nu också....

 



 
 
Ingen bild

kicki

18 juli 2011 19:34

jaha inte undra på då..jag som skrev..men jag visste inte..ha det så kul..kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika björklind - 25 september 2012 09:20


Efter en urusel nattsömn och frusenhet så kan jag konstatera att hösten definitivt inte är min höjdare......igår var en konstant frusendag som började på fiket, 4 pesoner och jag varav 3 äldre damer som satt och pratade glatt om vem som dött, begravn...

Av Monika björklind - 23 september 2012 23:14

och den har väl varit som dom flesta helger när man bor ensam och vädret är urtrist. Idag har i alla fall småkidsen varit här med föräldrarna och käkat lite. Igårkväll var kär kusin här och då blev det Pizza och lite pladder, och fredagskvällen var h...

Av Monika björklind - 22 september 2012 14:20

Sitter här och förbannar det dåliga vädret, men det har man ju inte mycket för. Jag har i alla fall fått städat fast jag hör till dom dåraktiga som tycker att det är roligare att göra det när solen skiner. Fröken tvärtemot så att säga. Nu när allt ...

Av Monika björklind - 21 september 2012 09:21

Godmorgon Höst, jag säger som min dotter i sin blogg Det var längesen det här. Jag la bloggen åt sidan en stund. Livet kom emellan! Livet ja, det var tänkt en lång och varm och solig sommar och vad blev det, rena naturkatastrofen i mina ögon sett.....

Av Monika björklind - 27 juni 2012 04:01


Sitter nu och klockan har passerat 04.00 med ett ont knä och tillika träningsväk efter att man skall ligga och sprattla  fär att få igång kroppen igen. Milda makter Vendela kommer om ca. 4-5 timmar och mormor får väl då knappt upp sina gluggar. N...

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards