Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Monika björklind - 2 oktober 2011 23:02

Idag har jag varit med älskad dotter till nya Köpcentret i Västerås och Hallelulja vilket ställe, mycket att gå i visserligen men ändå var det absolut det mest ultimata av affärer man kan uppbringa, träffade yngsta dotter också och det blev en fika på Ikea. Sen hem och upp till Lyckovägen till småknattarna ett tag, och man kommer hem till kära Hallsta och möts av nästintill en hel poliskår, nu hoppas man ju bara att dom får tag i fanskapet som springer lös och hotar........

När jag väl kom hem så kom jag helt plötsligt på hur BRA jag har det egentligen, ingen karl som tjatar och man skall rapportera till när man dyker upp, lagar precis den mat jag vill när man anländer lite sent, ser vad man vill på TV:n och framförallt jag går och kommer precis som jag önskar......Vad klagar man på, absolut ingenting. Har underbara vänner som också är i samma sits som mig och det gör det hela mycket lättare, kan sitta i timmar om vi önskar både på fiket och i telefonen och tjattra. Jag känner mig jäkligt prioriterad, har också världens finaste döttrar såklart och härligaste barnbarnen man kan uppbringa, så vad klaga på....NEJ ABSOLUT INGENTING. Thats my Lives.....

     

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards