Alla inlägg den 26 december 2011

Av Monika björklind - 26 december 2011 20:36

   

Av Monika björklind - 26 december 2011 20:17

NU ÄR GLADA JULEN SLUT, SLUT SLUT OCH GLAD ÄR JAG FÖR DET. Inte för att vintern är min specialtid på året, men även jag hade nog sett att det varit snö över Julen och inte som nu varmgrader och mörkt, mörkt. Det enda man blir av detta är trött, undrar om inte kroppen är inställd på att det skall vara just vinter och då känner av detta skitväder till trots.

Idag har jag haft Vendela och Noel medan mamma och hennes yngre syster sprungit runt på mellandagsrean, och jag vet inte om dom ens fick tag i några kap......såg i en kvällstidning en kille som hade fotat en grej han ville köpa före Jul, han fotade det och nu på rean så fotade han samma sak och hör och häpna då var priset 700 kronor dyrare, vilken smällrea alltså, förbaskad köpmäm som bara skall bluffa och roffa åt sig och folk blir som galna bara det står ordet REA PÅ SAKER OCH TING, JA,JA EN LITEN TANKESTÄLLARE.....

Nu blir det snart sängen och lyssning av min CD-bok av Håkan Nesser, mördande bra och jag har snart lyssnat klart och har en bok kvar. Bästa som finns att krypa ner och bara lyssna, snacka om att man är lat, men jag tycker inte om att läsa dom själv..................

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards