Alla inlägg den 29 december 2011

Av Monika björklind - 29 december 2011 17:36

Jag börjar starkt noja mig om örvärk smittar, fört sa både Linda och jag att vi känt örvärk nån dag, sen kom Lena, efter det kom  David, sen fick Alexande öroninflammation och idag har Noel haft örvärk. konstigt är det att så många som 6 stycken i samma familj har haft det. Jag vet ju att det inte smittar men vad katten handlar det om.


Nog för att jag är överdrivet kreativ och gillar att pyssla pch pynta, nu har frun hittat på världens sötaste skor att göra i papper och hur katten skall jag fixa det utan någon beskrivning......f-n också. Nu blir det snart käk och Tv-tittande, man blir ju förbaskat trött i detta väder..........mörkt och trist när man vaknar och mörkt och lika trist vid 4-taget......nu börjar till och med jag önska att han däruppe kastade ner några vita flingor, inte så många men nog så man blir lite piggare, var skall man leta efter energin just nu.


   


Av Monika björklind - 29 december 2011 01:02

Då var det kanske dags att tänka på refrängen, alltså att hoppa ner i sängen. Klockan börjar närma sig 01.15 och pigg som en mört är man efter att man kollat på en bra dokumentär. Desto tröttare är jag imorgonförmiddag och man får väl vara glad att man är pensionär, och att man får ta dagarna precis som det behagar.  Nu blir det en stunds lyssning på talboken och sen kommer förmodligen John Blund snabbt......

 

 

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards