Alla inlägg den 4 september 2011

Av Monika björklind - 4 september 2011 23:40

och dagen har gjort sitt nu, haft alla 3 tjejerna, 1 svärson och 3 härliga barnbarn här på eftermiddagen, egentligen skulle jag ju gjort som dom i det militära.....skulle köpt mig en kam, nu är det bara 1 dag kvar till denna eminenta fröken blir pensionär....vilket tjat om detta ord. Men äntligen har jag tagit mig igenom det och kan bara konstatera att mitt liv just nu är oförskämt bra. Jag har i alla fall i mitt eget tycke världens bästa familj, men det tycker ju såklart alla mammor.  Men THIS IS MY LIVES..................

                           

Av Monika björklind - 4 september 2011 00:09

och nu är det dags att säga tack för i dag, skulle varit i säng för länge sedan men man häckar sig kvar i soffan fast det mest skräp på tv:n.....

Under svampsäsongen ringer runt 1 500-2 000 oroliga svampätare som misstänker att de förgiftats, OCH ÄNDÅ SÅ SPRINGS DET SOM LÅNGA LEMMELTÅG I SKOGARNA EFTER DET S.K GULA GULDET. Den här fröken äter dock varken det gula guldet eller någon annan svamp, jag tycker att det är som att tugga på skumgummi, min kära Pappa som heller inte åt dessa skogens fröjder sa alltid "att det som inte djuren i skogen äter.. det äter inte jag heller" och jag har väl blivit uppväxt med det och jag säger idag samma sak som honom.....det går lika bra med Selleri.


 


Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards