Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Monika björklind - 10 juli 2011 23:27

och nu är det snart lugna gatan här på Vegaplan. Eftermiddagen tillbringades med goda vänner vid Våffelstugan, tyvärr så tycker jag det ser ut som ett mindre tivoli runt huset men man behöver ju inte titta runt alltför mycket, man kan kasta ögonen på alla fina kanalbåtar som kommer och slussar och far vidare. I alla fall så blev det många, många skratt och timmarna gick så jag kom inte hem förrän strax före 20.00 Hungrig som en varg och nu är jag mätt som en sådan också. Imorgon börjar dessa längtardagar för denna Mormor, inte nog med att man längtar efter en liten man i Sigtuna, nu åker dessa två små jag har här med Pappa och Farmor o Farfar till Suomi i 11 dagar, Mamma i huset jobbar och jag är säker på att det blir mycket, mycket längtan på två håll.

Själv får jag väl se till att mina naglar ser likadana ut när dom kommer hem och tapeterna sitter där dom ska.....nu skall jag i alla fall sova, imorgon blir det en ny cykeltur och vart den går det vet vi inte förrän vi kommit hem igen.

 

       

Av Monika björklind - 10 juli 2011 10:40

start på dagen, kaffet gör ingen nytta så det blir att tvinga ögonmusklerna att jobba på bättre, blir det väder idag också så blir det en cykeltur upp till Våffelstugan fast jag ogärna besöker den Caféägaren, men i goda vänners lag kan man ju ignorera honom.......utsikten idag lär ju passa mig, lite raggarbilar och en massa semesterfolk på Campingen kan ju göra eftermiddagen riktigt angenäm, men vete katten om jag hade allt detta att studera skulle jag nog kunna tänka mig att befinna mig här istället......

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards