Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Monika björklind - 19 juli 2011 22:21

och vad har man åstadkommit idag då, jo man har varit med sina 2 vapensystrar till stora staden och handlat, den ena storhandlade, den andrade ströhandlade, vad det nu är, men det gjorde jag, och den tredje köpte en rulle att dra på kläderna med.............upplevde ett skyfall och när vi närmade oss hemkommunen så hade det inte kommit en dropppe.

Nu har jag också lyckats med att prata med alla tre tjejerna ikväll och nu kan denna hönsmamma sova tryggt inatt också, tänk att ju äldre man blir desto hönsigare blir man, undrade just varför min egen mamma hönsade med mig och nu förstår jag henne bättre.....

Och det bästa av allt är att imorgon är det Onsdag och sen på Torsdag kommer dom små och Pappa hem igen från Suomi och på Fredag kalasar vi för mellandottern och då får jag även träffa den lillskrutten med mamma och pappa.....TÄNK att livet är bra skönt ibland...

 

     

 

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards