Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Monika björklind - 3 juni 2011 17:30

för trevligt sällskap vid eftermiddagsfikat till min kompis Sonja med lilla barnbarnet Elias......

            

Av Monika björklind - 3 juni 2011 10:51

Då har man gjort sig ovän med Hallstahammars VC, är förmodligen inte välkommen dit men skit samma, får man inte komma inom 1-2 veckor då kan man söka sig nån annan läkare om än det är privat. Jag vägrar att vänta i hela 3 månader...KATASTROF.

Nu är det färdigt härhemma för att göra precis vad man vill idag, och det jag skall göra är att först inta lunch, sen jädrans blir det uteserveringen på Håkans Döttrar resten av eftermiddagen, säger bara HÄRLIGT och Våffelstugan kan slänga sig i kanalen, vilken atmosfär där är, en strulig ägare, argsint när det passar honom , spydig och dum. Aldrig mer, då sitter jag hellre på Torget med medtagen kopp Java.

Idag åker kidsen på Lyckovägen på Läger till Söndag med Farmor och Farfar, härligt för dom och tack gode Gud att dom finns också. Bättre får man nog leta efter, hehe, det skall väl vara jag då. Men läger det är nog inte min grej, tuvskuttning och båtturer med fiske är bättre Farfars grej.

 


Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards