Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Monika björklind - 12 juni 2011 20:51

har jag på eftermiddagen upplevt med kusin Kicki på min mammas gata och bakgård igen, det är ett antal år sedan vi satt där och fikade och hade trevligt. När mamma levde var vi där väldigt ofta hela somrarna och njöt av det fina. Noel och Vendela har sprungit och lekt så dom slocknade direkt  och de lilla har nu sovit sen 19.00 och Vendela slocknade för 30 minuter sen, mamma kommer och hämtar henne efter jobbet och den lilla blir kvar tills imorgonbitti..............

Tack Kicki för att du stod ut med allt gapande.

             

hittade vid ett stenparti denna söta lykta som min yngsta dotter har låtit ställa där för en liten kattbebbe.

 

Av Monika björklind - 12 juni 2011 09:41

Började min dag tidigt med en kopp kaffe och blixtrar och dunder, somnade sedan om och vaknade av att Vendela redan var uppstigen och ingagit position Data......nu får det bli en liten kamp med henne om att få gå in och läsa mail och tidningarna men jag brukar i regel vinna den kampen......hon får finna sig att titta på Tv och äta frukost. Få se vad dagen bjussar för oss, cykeltur hem till henne står på listan i alla fall och eventuellt en tur till Kicki före. Sen är det Grand National i Strömsholm och Mamma jobbar då sent och Pappa återgår efter 3 lediga veckor till sitt jobb inatt så jag måste klura ihop hur det bäst löser sig att vara barnvakt, där eller här, ibland önskar man att småbarnsåldern infanns sig, tänk vad enkelt livet är för dom små, En påse godis, kramdjur och Tv, sen är dom nöjda.

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards