Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Monika björklind - 26 juni 2011 08:26

och äntligen skiner solen och andra koppen kaffe intas genom lite trötta ögon, trötta och trötta, mycket trötta....idag måste man ut och lapa den så man får lite energi, igår försvann den ju och nu skall den återtas förhoppningsvis några dagar framåt.

Ny vecka väntas också, skönt för jösses vad folktomt det varit ute ett par tre dagar, man har knappt sett en kotte gått förbi och imorgon är det som vanligt igen..kanske.

Sitter också och kollar runt på min favvosida Tradera.se en sida som man kan sitta i timmar framför, lätt att handla är det också men det blir ju heller inte lika dyrt som om man skulle ha åkt in till stan och köpt det, och man vet ju sina begränsningar. Lite saker har det i alla fall blivit och ser framemot veckan då det dimper ner i postlådan. Nu skall jag kasta vatten i ögonen och se om jag får upp dom.....

              

Saker jag redan fått hem.....

     

och 2 väskor som jag bjuder på just nu....

   


Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards