Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Monika björklind - 22 juni 2011 22:24

har väl idag nästan satt kaffet i vrångstrupen när en kvinna ringde mig på förmiddagen och ville ha ett papper påskrivet om ägarbyte av Hjördis, min lilla vovve som jag LÄMNADE åter i novemver.....hon hade tagit över Hjördis från den tjej som tog henne efter mig och som sedemera gick bakom ryggen på uppfödaren, det visade sig nu att hon varken tecknat försäkring eller gjort en ny anmälan till jordbruksverket om att hon stod som ny ägare till henne. Kunde gått riktigt illa för mig om Hjöris blivit sjuk, då hade jag fått stå för hela kalaset.....vilka människor det finns egentligen. Jag behöver kanske inte skriva vad jag skall säga den lilla skitförnäma fröken när jag möter henne nästa ggn, det lär kanske dröja för man ser henne nästan aldrig men jag får väl tag i henne på något vis och kan läsa lusen av henne..

 

              2 småknoddar som har feber nu.......

 

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards