Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Monika björklind - 3 maj 2011 09:11

och kallt, kallt kallt. Glömde köksfönstret öppet igårkväll och gissa hur mina leder känns innan dom blir varma..... Idag blir det tvångsutgång med besök på VC för provtagning och koll av öron, och dagen hade väl kunnat varit bättre utan det, jag hatar när dom är i mina öron.

Men mina tankar får jag kasta åt ett annat håll just nu, efter nästan 2 års Mammaledighet så skall äldsta dottern börja sitt arbete idag och lillskrutten börja riktigt på dagis. Nu kommer båda föräldrarna att jobba uppe i det blå och flyga hit och dit och Mormor får sitta och tugga på fingrarna ett tag innan man vänjer sig, och det gör jag aldrig tror jag, vare sig dom åker bil eller flyger runt. Tänk hur man blir när man blir äldre, idag kan jag förstå min egen Mamma bättre och då hade hon bara en att oroa sig för, jag har tre som övervakas minutiöst......stackarna,

tur att man håller det för sig själv och gnäller till sina vänner istället.....

Lycka till Lena och önskan om att Alexander vore närmare så jag kunde ställa upp i vått och torrt men nu får man bara leka med tanken.   


Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards