Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Monika björklind - 26 maj 2011 11:27

är jag idag, min yngsta dotter har begett sig till Sigtuna för att vara barnvakt åt lillAlex idag, känns lite så här när man pratat med henne i telefonen. Familjen i Turkiet mår förträffligt och Skypade mig imorse. pratade med båda Noel och Vendela, men han den lilla hade inte tid med Mormor han hade skaffat sig en liten tjej på två och ett halvt år som han sprang efter.

Idag har det äntligen lugnat ner sig med blåsten, och efter min cykelpromenad igårkväll så känns fötterna som dom inte vore riktigt på plats.

Idag blir det lite lugnare, skall åka över lite senare till Kickan och finnas till ett tag, imorgon har hon den stora svarta dagen, då begravs deras son  och det känns för både "Frallan" och mig nu när vi måste stötta så mycket vi bara kan.

Dessa blåsiga dagar har man varit lite kreativ minsann, sytt, sytt och åter sytt. Nya kuddar, skopåse till Lena och en väska till mig själv. Nu blir det snart lunch och sen ut i solen ett tag.....


       

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards