Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Monika björklind - 5 maj 2011 13:36

Igår lyssnade jag på radion där dom önskade att pensionärer och blivande pensionärer skulle behöva lära sig att leka mer, jag höll på att tappa kaffekoppen, vadå leka, har inte vi passerat det stadiet för länge sedan tänkte jag, jag som har barnasinnet kvar ännu och 4 månader till pensionen. Vilket jäkla trams dom kan komma med. En del kan ju knappt ta sig fram... ännu mindre klänga runt och leka, om det var det dom menade. Man kanske skulle köpa en hink och spade och se vad man fick för reaktioner om vi satt några stycken i sandlådan och hinkade grus. Shit......nu skall i alla fall denna (snart pensionär) åka med svärsonen och barnbarnen in till Västerås och träffa yngsta dottern för en fika medan han besiktar bilen. Haha, jag har börjat leka idag förresten jag har gjort iordning alla Vendelas Barbie härhemma, och attans kul var det att klä på dom. Så nu har jag lekt och till dig Älskade ungen Malin vill jag bara säga att du var lika glad som din systerson när du växte upp, önskar ibland att den tiden var kvar så jag kunde gå och hålla dig i handen istället för att du nu vuxen som du är skall åka till Gotland imorgon........

     

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards