Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Monika björklind - 25 maj 2011 22:03

Ikväll har cykeln och jag varit ute på en promenad......cykeln tog med mig upp till Linda för att hämta posten och kolla av lite. Eftersom jag var snäll och tvättade det sista hon hade så skulle jag försöka cykla upp med det, och cykla i blåst det är som förgjort, men att gå i blåst med 2 stora kassar tvätt och en cykel och urförbannad det gick lite bättre. 3 timmar senare är jag lika arg så nu skall jag försöka varva ner humöret och lyssna på Karlavagnen. Fast 2 små elaka ord skall jag nog komma på trots allt, FY FAN, det finns folk till allt......


 


Av Monika björklind - 25 maj 2011 08:45

efter att ha fått lägesrapport från Turkiet via Skype av svärsonen så kan jag bara konstatera att jag hellre befann mig därnere med 30 varma grader än härhemma med nästintill höststormar. Eftersom jag och cykeln inte kommer överens just nu så blir det fika med vänner som gäller på eftermiddagen.

Lider just nu av ett ovanligt dåligt humör så det gäller att hålla tungan i styr under dagen.....

Och så alla dessa evinnerliga rapporter om Askmolnet, söndertjatat i media ett tag och det gör denna Mamma bara orolig när jag dessutom vet att min dotter just nu är uppe och jobbar i det blå.

  Kanske en kopp kaffe till kan få mig piggare och gladare, skulle nästan tro det faktiskt..


Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards