Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Monika björklind - 21 maj 2011 21:19

jag som älskar min frihet och jag som kräver min ensamhet ibland, jag som umgås med mina vänner på dagarna men FY KATTEN VAD JAG KÄNNER MIG ENSAM IKVÄLL........

 


Av Monika björklind - 21 maj 2011 11:12

blir nog att tillbringas på Hammartorget och Vårmarknaden eller vad det nu kallas,

och Mormors små älskningar åker med Mamma o Pappa och ett helt gäng med barn och vuxna till Turkiet......lite känns det eftersom jag träffar dom så himla ofta. Huvudsaken är att dom får kanonkul med god mat, värme och mycket bad.

Lunchen är redan gjord och det blev Makaronipizza en liten favorit härhemma, och helst för Alexander men idag fick han tyvärr inte smaka eftersom dom begav sig hem till Sigtuna igår. Första ggn, som jag faktiskt grät när dom åkt, han börjar ju bli stor nu och en mycket social liten kille som charmar Mormor jämt. Jag saknar honom ständigt och vet ju att det bli några veckor mellan gångerna då vi kan träffas.....men när vi väl gör det får man ta igen allt på momangen. Nu skall ansiktet på och håret, ja det fixar väl blåsten till antar jag så det är bara att knalla ut i härligheten.....

     

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards