Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Monika björklind - 12 januari 2012 21:43

Denna dag på Vegaplan har inte varit nådig, regn, trist ute och ett humör som också hört till det tristaste av alla humör jag har. När yngsta dottern ringde och var nästintill hysterisk över sin enorma tandvärk så vände mitt humör till det bättre för att jag tyckte så enormt synd om henne, och här gick jag med en skitsak i sidovagnen. Fixade en tid till henne för hon jobbade och strax efter klockan 15 så var både hon och jag lättade av att tanden var puts väck, ja se dessa visdomständer, bara elände och trasiga redan när dom dyker upp och börjar värka.........staclkarn, ont av och till sedan Maj.

Har också gjort ett riktigt helgerån på min Kockumsvåg, stackars Mamma om hon visste att jag målat om den idag, men det blev i alla fall finare än tidigare då den var smutsgul i både ton och färg.

Har sen sovit mellan 17 - 1800 så nu har jag förstört natten igen......letade förresten efter min telefon och hittade den banne mig inte utan jag fick ringa från mobilen för att spåra den, och inte vet jag vad jag gjort, den låg i kylen och hördes knappt, är väl välisolerat kan jag tänka mig....jaja, skyller på åldern, man är ju ung..

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards