Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Monika björklind - 21 januari 2012 23:20

Idag har det varit käckt värre på Vegaplan, rött öga som svider, ont i ett öra och bara soffhäng så att säga med allt vad det innebär. Snyft i kudden, värk värk och åter värk, fan att ett öra kan göra så ont, stackars småbarn som inte kan tala om när dom har det. Alvedonet har nu lite smått börjat gå in i kroppen och knoppen och Monika kan pusta ut ett par tre, fyra timmar tills nästa omgång återkommer för det gör det med säkerhet. Jag ringde 1177 och beklagade mig helt i onödan och snorkfröken i andra änden av luren visste nog inte hur djävligt det kan vara, hon frågade vad jag tyckte att hon skulle göra, för se pencillin ger dom inte för sånt längre, vadå sånt... ja,arg som man blir av både värk och dumma kommentarer kunde inte bli särskilt glad " jamen kära nån då måste jag ha slagit fel nummer" det kan jusåklart inte du veta......jävla käring säger jag bara. Det var bara att bita i det sura äpplet och inse att både hon och jag hade en jädrans otrevlig dag och kväll.....

    

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards