Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Monika björklind - 17 januari 2012 17:16

plötsligt Tisdagkväll och jag har städat hela dagen, jag är efter nattens vakna timmar så trött att jag hade tandkräm på mackan för en kvart sen. Fan också dom tuberna, alltså kaviar och tandkräm ser nästan likadana ut numera på ICA i alla fall dom jag köper. Jag hade lagt tandkrämen på bänken imorse och tänk så galet det kan bli.......skyller på tröttheten och inte på åldern.

Min älskade dotter Lena ringde upp mig idag och sa till på skarpen att nu dricker du inte kaffe efter klockan 15.oo

Kära nån hur skall detta gå till, men än så länge funkar det och jag skall bort klockan 18.00 så jag var väl hålla mig till The eller åtmindstonde 1 kopp, då har jag ju i alla fall minskat bra.

Hon påstår att det funkar ungefär som Cola, man får en riktig kick av det, jaja, skall då försöka dricka 3 kkp om dagen hädanefter så skall vi se om sömnen ändrar sig.

Och jag som för 5 år sen nästintill nästan inte drack kaffe.

Inatt blir det säkert en bra natt.

          


Av Monika björklind - 17 januari 2012 01:39

här sitter man och klockan närmar sig 02.00, kan man inte bli smått galen av att sömnen inte vill infinna sig. Imorgon skall fröken Björklind ta sig i häcken och ringa VC för ev. hjälp. Jag måste ju börja inse att jag har allvarliga sömnproblem.

Idag har det i alla fall varit utgång men vän, fika och årets första Semla, man kan ju tycka att dom serveras lite väl tidigt men fasiken vad gott det var i alla fall.

Har även pratat några få ord med lillkotten Alex ikväll, han var inte särskilt talför och längtan är ju såklart stor efter honom, på Lördag är det 1 månad sen vi sågs.....alldeles för länge, idag var jag så desperat att jag nästan ville slänga mig på tåget och åka upp.....

Men jag skall banne mig ta igen det, den 1 Mars skall Mamma och Pappa åka till New York i 5 dagar och vem skall då ha honom JO JAG SÅKLAR, attans vad jag skall ta igen förlorad tid.

 

     

 

 

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards