Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Monika björklind - 25 januari 2012 11:23

Vegaplan har nu kommit iordning för dagens övriga sysslor, några kaffekoppar har tagit bort sömnen i ögonen och en alvedon har tagit bort den värsta värken i lederna, fy katten för vintern som är den allra sämsta i alla fall för mig och min leder.

Lite lek på olika nivåer igårkväll med lillknatten gjorde inte saken bättre......numer skall man leka doktor och polis och då får man verkligen åla runt som en orm på olika platser.......nu har han hittat en bra fras att säga så fort han finner rätta tillfället och det är " DU, vi kör på det " vad han nu hör allt....

På eftermiddagen skall jag sätta ner häcken på Håkans Döttrar och där tänker jag sitta en stund...kanske tills dom kastar ut mig.

Sen blir det handling och så har vi snart kväller igen, puh, vad dagarna rusar iväg, snart är det vår.........

 

  Hoppas att vi ses på fiket idag fröken Östlund.....

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards