Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Måndag

Av Monika björklind - 30 maj 2011 09:46

och solen lyser faktiskt men blåsten hänger kvar. Sovit bra inatt, bättre än på länge och känner att visst katten gör det kroppen bättre av sömn, igår efter 3 timmars sömn hade jag koncentrationssvårigheter, lätt yrsel och var allmänt slut. Idag väntar jag hem de mina från Sigtuna och skall bara mysa med Alex. Sen blir det Håkans Döttrar med dom andra två små och deras pappa, som vanligt jobbar mamma så vi får rå om varandra vi som är.....önskan vore ju att yngsta dottern också följde med hem..ja,ja vi får se hur det blir med det. Nu skall här röjas och fixa till för lunchen och sen väntar förhoppningsvis solen och utgång.

 


 
 
hanne-may

hanne-may

31 maj 2011 09:22

Ha en fin dag med dina nära och kära. Hoppas yrseln håller sig borta.

http://may-hanne.bloggplatsen.se

Monika björklind

31 maj 2011 10:37

Det skall jag ha, yrseln försvann när jag fick sova ut ordentligt. Ha en superdag....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika björklind - 25 september 2012 09:20


Efter en urusel nattsömn och frusenhet så kan jag konstatera att hösten definitivt inte är min höjdare......igår var en konstant frusendag som började på fiket, 4 pesoner och jag varav 3 äldre damer som satt och pratade glatt om vem som dött, begravn...

Av Monika björklind - 23 september 2012 23:14

och den har väl varit som dom flesta helger när man bor ensam och vädret är urtrist. Idag har i alla fall småkidsen varit här med föräldrarna och käkat lite. Igårkväll var kär kusin här och då blev det Pizza och lite pladder, och fredagskvällen var h...

Av Monika björklind - 22 september 2012 14:20

Sitter här och förbannar det dåliga vädret, men det har man ju inte mycket för. Jag har i alla fall fått städat fast jag hör till dom dåraktiga som tycker att det är roligare att göra det när solen skiner. Fröken tvärtemot så att säga. Nu när allt ...

Av Monika björklind - 21 september 2012 09:21

Godmorgon Höst, jag säger som min dotter i sin blogg Det var längesen det här. Jag la bloggen åt sidan en stund. Livet kom emellan! Livet ja, det var tänkt en lång och varm och solig sommar och vad blev det, rena naturkatastrofen i mina ögon sett.....

Av Monika björklind - 27 juni 2012 04:01


Sitter nu och klockan har passerat 04.00 med ett ont knä och tillika träningsväk efter att man skall ligga och sprattla  fär att få igång kroppen igen. Milda makter Vendela kommer om ca. 4-5 timmar och mormor får väl då knappt upp sina gluggar. N...

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards