Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Undar just

Av Monika björklind - 26 januari 2012 09:01

varför jag är så förtjust i just Compact living, kan såklart finnas två orsaker, det ena ätt jag bott så i 6 år eller att jag som liten bara älskade allt vad dockskåp heter, har haft några stycken som barn och även ett som  vuxen som min pappa byggde i 4 våningar och som tjejerna lät bli, tyvärr så var jag dum nog att ge bort det när vi flyttade till villa och jag tyckte att det bara var i vägen......dumsnut som man är ibland.

Men visst attans är det mysigt, skulle inte kunna bo i en lght på 2 rum och kök, skulle känna mig helt hopplöst vilsen.

vad sägs om det här minihuset? På tok för sött och shabby chict för min smak, men jag gillar att det ser ut att vara spunnet i sockervadd i bästa sagostil! Och det roligaste av allt – det var en jaktstuga från början.

   

Och när det ändå skall vara vinter just nu så varför inte en röd liten stuga som pricken över i......

 

Nu får man sluta drömma om detta och återgå till sitt eget minibo och ta en köpp Java....

 

 



 
 
Ingen bild

Britt

26 januari 2012 18:31

Jag skulle klättra på väggarna om jag bodde så litet. Det beror nog på att jag har separationsångest om jag måste skiljas från något. :-)

Monika björklind

1 februari 2012 11:25

Ja du ser så olika vi människor är, jag bara älskar det.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika björklind - 25 september 2012 09:20


Efter en urusel nattsömn och frusenhet så kan jag konstatera att hösten definitivt inte är min höjdare......igår var en konstant frusendag som började på fiket, 4 pesoner och jag varav 3 äldre damer som satt och pratade glatt om vem som dött, begravn...

Av Monika björklind - 23 september 2012 23:14

och den har väl varit som dom flesta helger när man bor ensam och vädret är urtrist. Idag har i alla fall småkidsen varit här med föräldrarna och käkat lite. Igårkväll var kär kusin här och då blev det Pizza och lite pladder, och fredagskvällen var h...

Av Monika björklind - 22 september 2012 14:20

Sitter här och förbannar det dåliga vädret, men det har man ju inte mycket för. Jag har i alla fall fått städat fast jag hör till dom dåraktiga som tycker att det är roligare att göra det när solen skiner. Fröken tvärtemot så att säga. Nu när allt ...

Av Monika björklind - 21 september 2012 09:21

Godmorgon Höst, jag säger som min dotter i sin blogg Det var längesen det här. Jag la bloggen åt sidan en stund. Livet kom emellan! Livet ja, det var tänkt en lång och varm och solig sommar och vad blev det, rena naturkatastrofen i mina ögon sett.....

Av Monika björklind - 27 juni 2012 04:01


Sitter nu och klockan har passerat 04.00 med ett ont knä och tillika träningsväk efter att man skall ligga och sprattla  fär att få igång kroppen igen. Milda makter Vendela kommer om ca. 4-5 timmar och mormor får väl då knappt upp sina gluggar. N...

Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards