Alla inlägg under juni 2011

Av Monika björklind - 10 juni 2011 23:15

Då var man nu hemma igen, har hunnit med en hel del idag trots humöret imorse som bättrade sig snabbt. Kära kusin Kicki och jag har suttit på fiket på eftermiddagen och sen blev det lite handla för att sen åter ut igen och till Kyrkan och ve och fasa så där såg ut. Nu har mina kära föräldrar fått en sån fin grav och nyrensat och en vacker solros pryder kullen nu. Ikväll har jag varit barnvakt till Noel, Vendela sov hos en kompis, så jag tackar dig   för att du gjorde så kvällen blev jätterolig, ett skratt förlänger ju livet sägs det, livet blev alltså mycket förlängt ikväll.    

Av Monika björklind - 10 juni 2011 09:09

Lite Melankolisk är jag idag. Kan väl vara så ibland!!! Känner mig ganska gråtmild och skör.
Min bön blir därför idag: Gör mig lite starkare när jag går för att möta den nya dagen

 


Av Monika björklind - 9 juni 2011 19:19

Nu har man klagat på vädret sen i höstas och nu har man fått för sina synder, jäklars i min lilla låda vad varmt och kvavt det är. Man funderar också hur i helsike dom kan bygga hus utan balkong, jag har så varmt inne när solen har gassat hela eftermiddagen att jag var tvungen att knalla ner till ICA och stod och hängde vid frysdiskarna, när man gör det ja då är det varmt. Huvudet hänger heller inte med riktigt och vatten intas varje kvart, och det bästa är kvar nämligen en jäkla varm natt i mitt lilla krypin.....

 

Av Monika björklind - 8 juni 2011 13:14

Passar så bra på mig nu...............


Av Monika björklind - 8 juni 2011 05:03

    

Mor lilla Mor vem är väl som du, inget i hela Världen finns den en visa som heter. .....Och visst är det väl så vare sig man är stor eller liten. Idag är det 5 år sedan du lämnade oss och jag kan fortfarande få sekunsnabba tankar om att jag skall ringa eller bara berätta något.....Du fattas OSS.


Av Monika björklind - 7 juni 2011 18:59

vad varmt det är, och korsdrag kan man ju inte få så länge man har alla fönster åt samma håll och solen ligger på från 14.00 till den går ner. Nej nu gäller fläkten och en önskan om blixtrar och dunder, det skulle sitta fint...........


 

Av Monika björklind - 7 juni 2011 09:42

ligger en riktig långhelg bakom oss, för alla som jobbar är det såklart skönt, men för oss som har ledigt jämt är det ibland pest o pina. För min del tycker jag det är skönt att kunna se folk igen, det är aldrig så tyst och tomt ute som när det är helg. Nu är allt öppet igen och allt går sin gilla gång. Idag skall man passa på att ta vara på solen, lite tjatter o skvaler på HD sitter ju inte i vägen på eftermiddagen. Alltså ALLT ÄR SOM VANLIGT IGEN och varmt är det både ute och inne, en balkong står överst på min önskelista just nu..............

  

Av Monika björklind - 6 juni 2011 21:26

presentera dom 2 männen i mitt liv just nu.......

Coolaste killen i Sigtuna, en liten härlig kille snart 1 ½ år med glimten i ögat och otroligt snäll.

  

Och denna nyss fyllda 2 -åriga lilla charmör, också med glimten i ögat och en liten Emil i Lönnebergakopia.....

 


Presentation


Mamma till 3
Mormor till 3

..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards